Ośrodek Pomocy Społecznej informuje, że wnioski o wypłatę dodatku węglowego przyjmowane są codziennie w godzinach d 08:00 do 15:00, a w piątki do 14:00, w siedzibie OPS, w pokojach: 1, 2, 5, 6, 12 (wejście od strony kościoła, parter i 1. piętro).

Od września br. uruchamiamy dla Państwa dodatkowe dyżury (wyłącznie dla celów składania wniosków o wypłatę dodatku węglowego):
    • we wtorki do godziny 18:00;
    • w środy do godziny 17:00;
    • w czwartki do godziny 17:00.

    Przypominamy, że wnioski można składać również za pomocą środków komunikacji elektronicznej – wniosek opatrzyć należy kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnić z wykorzystaniem profilu zaufanego. Wniosek w wersji do edycji dostępny jest pod linkiem:

https://www.gov.pl/web/klimat/wniosek-o-dodatek-weglowy

 

Informacje w sprawie dodatku węglowego udzielane są pod numerem telefonu: 748441913, od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 14:00.